Home > jurnal de anxios > Cugetare

Cugetare

Sa nu ne fie frica de moarte! Sa ne fie frica sa traim fara scop. Iar o persoana care are un “de ce” in viata, va gasi si un “cum”!

Lipsit de originalitate, dar plin de bune intentii!
Weekend placut, prieteni!:)

Categories: jurnal de anxios
  1. January 11, 2014 at 08:40

    Sa ai un an bun si frumos, plin de multe realizari personale si profesionale!

  2. April 9, 2014 at 20:43

    Nu imi este frica ca voi muri, imi este frica ca mor acum, si nu am facut tot ce as vrea, ca n-am spus tot ce as avea de spus…..Moartea este o chestie simpla, am vazut cum se moare, chiar de doua ori, mai greu este de cei ce raman sa te planga.

  3. eu
    June 1, 2014 at 10:17

    de ce , ce / si cum ? jocuri de cuvinte , in real lucrurile stau altfel !

  4. ADI
    July 27, 2015 at 19:08

    Parerea mea este ca in momentul in care vom depasi teama de moarte(inevitabil se va intampla candva),doar atunci va disparea si anxietatea…greu de realizat dar nu imposibil se pare,toate filele din jurnalul acesta sant demne de citit,sant nou-nouta aici pe blog si va spun bun gasit si felicitari tuturor…mi-am promis mie ca imi voi face timp necesar sa parcurg fila cu fila tot jurnalul si poate …cine stie …intr-o zi o sa-mi vina inspiratia sa va relatez cam cum sta treaba cu anxietatea mea.Am certitudinea ca voi gasi aici ceva pe sufletul meu…o seara faina tuturor

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

