Home > jurnal de anxios > Jurnalul unui anxios – 30.000 de vizitatori

Jurnalul unui anxios – 30.000 de vizitatori

Dragi prieteni,

Da! Ati citit bine. Jurnalul unui anxios se apropie de 30.000 de vizitatori. Dar nu asta ma bucura cel mai mult. Lucrul care ma face sa ma simt mandru este ca pe acest blog s-a creat o mica comunitate, un club al anxiosilor anonimi si inimosi care sar in ajutorul celor care sunt in momente de panica. La inceput munca asta am facut-o singur si ma bucur ca am reusit “sa pun pe picioare” cativa dintre noi. Vad ca acum sunt alti colegi de blog care fac treaba foarte bine, lucru care ma bucura. Va multumesc foarte mult, dragi prieteni, si sper sa devenim o comunitate cat mai mare!

  1. liliac.inflorit
    November 28, 2012 at 21:34

    🙂

  2. December 2, 2012 at 19:54

    Cam multi anxiosi 🙂
    Felicitari pentru blog, keep up the good work!😉

  3. Gaby
    January 6, 2013 at 17:24

    multi suntem si doar noi stim ce simtim! mai ales sa te ia de tanar de ex eu kre am 19 ani😐

  4. Alex
    January 18, 2013 at 09:33

    inceteaza sa-ti plangi de mila, useless !🙂

  5. florin 33 ani
    December 22, 2013 at 09:49

    alex , de unde esti?

    • Alex
      December 26, 2013 at 08:51

      constanta🙂

      • florin 33 ani
        January 2, 2014 at 07:12

        alex,,, yahoo ?

  6. Alex
    January 2, 2014 at 16:30

    florin 33 ani :
    alex,,, yahoo ?

    lasa-mi adresa ta de e-mail si te voi contacta😉

  7. January 6, 2014 at 13:22

    Salut dragilor!

    Si uite asa am intrat si in noul an. Mai anxiosi , mai putin anxiosi, mai linistiti, mai intelepti sau poate mai dornici sa incheiem cat mai curand acest capitol stresant. Oricum ar fi, eu va urez un an nou mai bun decat cel ce a trecut si va doresc o perspectiva mai optimista si mai calda asupra viitorului. Sa fiti iubiti si sa iubiti in acelas timp si sa va bucurati de fiecare moment alaturi de cei dragi.

  8. adi
    April 16, 2014 at 06:14

    Eu iau parasinus cand simt anxietate (am observat o legatura directa intre tensiune si anxietate), si calciu + d3 de la eurovita cand vreau sa dorm tun … de un an fac astfel si a functionat in fiecare zi …

  9. dana
    October 9, 2014 at 20:18

    Buna seara!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

