Home > jurnal de anxios > Jurnalul unui anxios – peste 10.000 de vizitatori

Jurnalul unui anxios – peste 10.000 de vizitatori

Nu-mi vine sa cred ca suntem atat de multi. Peste zece mii de prieteni au fost in ultimul an pe aceasta pagina de internet.

Spun ca nu-mi vine sa cred pentru ca aceasta pagina n-a fost facuta pentru a deveni un succes de marketing, ci ca un jurnal menit sa ma ajute pe mine si sa-i ajute si pe altii care trec prin aceleasi stari ca si mine.

Ma mir in continuare pentru ca pe aceasta pagina se gasesc doar cateva zeci de articole din care mai putin de jumatate sunt file de jurnal, restul fiind sfaturi, metafore terapeutice, recomandari, etc.

Imi cer si scuze cu prilejul acesta celor carora inca n-am reusit sa le raspund la mesaje insa am o perioada cumplit de solicitanta care va mai dura inca putin.

Inca odata, va multumesc tuturor iar faptul ca sunt atat de multi care se confrunta cu aceleasi probleme ca si noi ne face sa ne simtim mai “normali”. De fapt, definitia normalitatii deriva din atitudinea majoritatii.

Nu mai promit pentru ca nu stiu in ce masura voi reusi sa ma tin de cuvant, insa voi incerca sa fiu ceva mai activ dupa ce voi duce la bun sfarsit task-urile care sunt in “pending”.🙂

Bucurie tuturor!

Categories: jurnal de anxios
  1. Alex
    June 5, 2012 at 04:18

    Salut🙂 De acord cu tine, am remarcat prin add request-urile care le primesc pe messenger, probabil dintr-un comentariu lasat de mai de mult… cu siguranta sunt persoane care se confrunta prima oara cu asa ceva si nu stiu in ce directie sa se indrepte, unii sunt pe drumul cel bun, iar altii care au ramas doar cu o amintire🙂 ca si in cazul meu de altfel. O mica incurajare: toate trece.. chiar trec🙂 recomand ca atunci cand va simtiti bine, din nou normali, cum credeti…( de fapt si anxietatea este o stare absolut normala, in cazul nostru provocata fara un motiv anume ) sa scrieti pe un carnetel, o faie de hartie, cat de bine va este, cum va simtiti in acel moment, pur si simplu descrieti momentul, trairea, iar in cazul in care va mai confruntati cu anumite stari, recititi si incercati sa va aduceti aminte cum sunteti de fapt, nu sa induceti opusul, sa va aduceti aminte de ceea ce NU trebuie🙂 Sper ca am fost cat de cat explicit, desi e 7 dimineata…🙂

    De-a lungul timpului am realizat ca aceasta ‘anxietate’ te pune la un moment dat pe drumul cel bun, adica la un moment dat incepi sa vezi si partile bune. Probabil va intrebati care sunt alea. In cazul meu, m-a facut sa ma indrept, sa imi fac un rost in viata, sa stiu ce vreau, sa vreau ceva, ceva mai mult poate ? M-a facut sa fiu mai puternic in primul rand, privesc lumea altfel, cu toate ca nu sunt privit asa cum as fi vrut. A spus cineva o vorba, ” daca nu stii ce e aia teama si durere, inseamna ca nu ai trait ” si este foarte adevarat.

    As intra foarte mult in detalii si nu isi are rostul la ora asta, spre incheiere va doresc multa sanatate😉 Sper sa ma tin si eu de cuvant si sa postez ceva pe aici care sa fie util pentru unii dintre voi.

  2. Alina
    June 27, 2012 at 22:02

    Din lipsa de timp, nu am mai intrat de mult pe blog. Nu ma mira nr. mare de oameni care au poposit aici. Pe mine chiar m a ajutat ce am citit aici si am citit cam tot pt. ca ma regaseam.
    De cateva saptamani bune nu am mai avut niciun atac de anxietate si cred ca se datoreaza activitatii fizice zilnce si scumpului camarad care a intrat in viata mea/un persan frumos foc.
    Mi a placut postul de mai sus. Sunt de a cord cu ce a spus Alex. Vine o vreme cand lucrurile se intampla.

    Succes

  3. camelia
    August 29, 2012 at 12:59

    Eu sufar de atac de panica de cativa ani, si m-am regasit in lectura ta…nu am mai ras de mult cu atata pofta. Si stii ce ? Citind jurnalul tau m-am simtit extraordinar de bine !!!

    • August 29, 2012 at 13:06

      Multumesc de aprecieri, Camelia! Am ajuns si eu la concluzia ca oamenii seamana extrem de mult, contrar aparentelor. Unitate in diversitate, ca sa folosim sintagme celebre…🙂

    • August 30, 2012 at 09:47

      Multumesc, Camelia. Stii ce? Si eu m-am simtit foarte bine citind comentariul tau!🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

