Home > Sa ne simtim bine > Vorba zilei – super tare

Vorba zilei – super tare

Tocmai am aflat-o de la un prieten, scriitor, si nu m-am putut abtine sa nu o impartasesc cu voi:

” viata e o boala cu transmitere sexuala si mortalitate de suta la suta”

true…

Categories: Sa ne simtim bine
  1. Mikaela
    January 20, 2012 at 16:11

    Te rog mult nu inceta sa scrii aici! De cand am inceput sa iti citesc postarile ma simt mai bine si cred ca mai sunt persoane care isi doresc acest lucru.

  2. Tonea
    January 27, 2012 at 10:40

    Uite ce filosofie antianxietate am gasit pe http://anecdote-istorice.blogspot.com/

    “La scurtă vreme după ce se căsători, în 1862, scriitorul rus Lev Tolstoi fusese vizitat, la Iasnaia Poliana, de un prieten de-al său, Vladimir Sollogub, tot scriitor.

    Văzându-l pe Tolstoi în culmea unei “utopii” a fericirii familiale şi a împlinirii scriitoriceşti, Sollogub îşi mărturisi admiraţia faţă de condiţia în care se afla confratele său de condei:

    – Ce fericit sunteţi… Aveţi tot ce vă place.

    – Nu, eu n-am tot ce-mi place, dar mie îmi place tot ce am!, îi răspunse zâmbind scriitorul-filosof”.

  3. adrian
    February 10, 2012 at 07:38

    am si eu probleme mari cu atacurile de panica si starile de rau continuu.De cand am citit articolele tale ma simt mai bine si parca incep sa constientizez ce se intampla de fapt..nu inceta sa scrii pentru ca faci mult bine si la altii…si numai cei ce trec prin asta stiu ce inseamna..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

