Home > Sfaturi pentru depresie si anxietate > Sfatul zilei: simplifica lucrurile!

Sfatul zilei: simplifica lucrurile!

Doar atat: “simplifica lucrurile!”. Fara prea multe comentarii care ar “complica” postul. Era vorba despre simplificare…

Tks Alex pentru idee.

 

 

  1. IULIA
    September 24, 2013 at 06:19

    Eu am avut anxietate care se manifesta in multe feluri cu diferite sinptome(tremuraturi, angoase, insomnie, atacuri de panica , nu toate odata ci in zile diferite , senzatii de sufocare, etc).Am facut multi ani tratamnete alopate .Am gasit cred tot pe acest site o postare a cuiva care a facut o terapie prin telefon si email, si nu prea increzatoare am recurs si eu la acea terapie ,. care m-a adus in starea normala.Am facut terapia anul trecut si ma simt ff bin e acum .Terapia energetica am facut-o prin telefon iar pe email am primit f multe metode pe care le-am aplicat zilnic.(usoare ,placute(de citit zilnic ceva incarcat energetic , de privit ceva ptr echilibrare emisfere cerebrale , de ascultat sunete , de aplicat metode , autotratament ).Dupa 2-3 sedinte am inceput sa am mintea clara , limpede , sa ma simt mai bine iar dupa o luna am fost pe deplin restabilita .Este o terapie noua care elimina cauzele bolii si a simptomelor , care schimba de fapt ideile , gandurile alea de frica , intri pe alta frecventa , mai increzatoare , bucuroasa , forta fizica , somn bun etc
    Nu pot lasa aici adresa terapeutei dar cine doreste sa fac terapia asta sa-mi scrie pe messenger la iuliadragnea888.
    , am postat ca sa stiti ca exista terapii pentru anxietate depresie stari de panica si fara medicamente ci lucrand tu singur cu ajutorul terapeutei.Va doresc sanatate multa .

    • September 24, 2013 at 12:15

      Iulia,

      Incercam cu totii sa facem aici un forum care sa-i ajute pe toti cei care sufera de anxietate. Am ezitat sa aprob comentariul tau. As prefera ca discutiile sa aiba loc aici, pentru a ramane “martor” pentru toata lumea. E pacat sa incercam sa facem reclama “ascunsa”. Parerea mea…

  2. September 24, 2013 at 13:32

    Foarte bine spus, “jurnal”. Aici suntem o comunitate in care protagonistii se ajuta reciproc. Suntem toti in acceasi oala si ne contopim problemele gasind in acelas timp rezolvari. Oricat de tare ma tenteaza terapia asta si eu prefer sa fie “disecata” aici.

  3. September 24, 2013 at 16:31

    salut,
    eu am sunat doamna respectiva,sigur despre ea este vorba,cu scuzele de rigoare..dar nu mi s-a parut prea bine informata plus ca problema banilor era una primordiala..adica interesul era cum se face plata(interes nu din partea mea).mea culpa daca gresesc..dar se stie ca noi,anxiosii suntem ff reticenti la chestii dinastea.

    • iulia
      September 24, 2013 at 18:19

      Imi i pare rau daca credeti ca este reclama .Eu am vrut sa va ajut si sa spun cum am scapat eu.Costin ,eu nu sunt de acord doar ca fiecare sa-si expuna problema fara nici un rezultat, ca atunci boala se lungeste mai ales in cazul nostru ..Eu am dat o recomandare celor cu anxietate ca sa poata apela pentru a fi bine si ei.Tatiana, nimeni nu lucreaza o luna degeaba.Metodele din terapia aia nu pot fi explicate la toti care suna.Eu am lucrat si stiu cata pregatire are doamna aceea .Stiu si eu am fost reticenta la inceput dar nu inseamna ca nu mai ai incredere in nimeni cand e vorba de sanatatea ta.Faceti cum doriti , eu am postat spre binele altora.

      • September 24, 2013 at 20:35

        Iulia, n-o lua ca pe un afront personal. Multumesc
        Pentru ca esti alaturi de noi. Doar va
        Mesajul mie personal mi s-a parut usor publicitar. Daca am gresit, imi cer scuze🙂

  4. September 24, 2013 at 19:33

    iulia,eu la vremea aia eram disperata si ma agatam de orice numai sa ma faca bine..dar cand am cerut mai multe date ,ex:daca are un cabinet,o adresa ,o acreditare n-am primit nici un raspuns multumitor.nu era vb de banii care i-as fi dat,i-as fi dat pe toti care mi-ar fi fost ceruti doar ca nu mi-a inspirat incredere..si fara incredere nu faci nimic.eu mi-am spus pct de vedere.ma bucur mult pt tine ca ai reusit si-ai avut rabdare..dar nu toti suntem la fel..
    o seara buna!
    plus ca ..toti ce au scris cei de aici..si i-am citit pe toti,nu m-au afundat mai mult in boala..ba din contra m-au ridicat catre speranta.

  5. iulia
    September 25, 2013 at 05:18

    Tatiana, eu am primit metodele care m-au ajutat sa risipesc cauzele bolii , le-am aplicat impreuna zilnic , am facut tot ce mi sa- spus.Eu cred ca oricine le-ar aplica , ar primi si ajutorul energetic s-ar face bine.Sfatul meu dupa aceasta terapie ;nu mai cititi simptomele altora ca vi le imprimati in minte si le faceti si voi peste cateva zile.Nu va multumiti ca si altii sunt ca voi ci luptati pentru a reintra in starea de bine .
    Gasiti si voi pe altcineva , care se ocupa strict de voi pana la ultima eliminare a starii de panica , si ma voi bucura!!!!!!!

    • September 25, 2013 at 06:05

      Tatiana, de group therapy ai auzit? Just for record!:)

  6. Alex
    September 25, 2013 at 08:54

    like for the comment !🙂 dear olf friend…

  7. September 25, 2013 at 10:36

    Da, pacat ca la noi nu exista “terapie de grup” cum se practica in alte tari civilizate. “jurnaldeanxios” este tot ce avem si se apropie tare mult, fie si online, de conceptul asta.
    Inca o data multumim fondatorului.

  8. tatianatia
    September 25, 2013 at 15:15

    jurnal,eu consider si acest blog un fel de terapie de grup..:)si chiar ma bucur ca exista asa ceva…si,stii ce-mi place?!desi cei ce scriu aici se afla in suferinta stiu sa ridice moralul celorlalti.

    • September 26, 2013 at 13:09

      Pai cred ca se aplica si aici zicala: ” Sa faci ce zice popa nu ce face popa”!!!

  9. mirceabir82
    March 4, 2014 at 12:28

    Eu am scapat .Am facut terapia de care vorbeste mai sus IULIA.9si chiar e ca lumea terapia ) Da ,am facut terapia o luna ca asa se face toata ., cu multe metode pe care le-am aplicat zilnic .S-a meritat ca am scapat de belele alea de atacuri de panica.Eram inainte buimac toata ziua.Faceam atacuri si pe starda si in magazine mari , spatii deschise dar si asa dintr-o data fara motiv.Acum ma simt f bine. Habar nu aveam ca trebuie sa imi echilibrez emisferele , sa imi curat ceakrele sa imi programez mintea, sa curat cauzele bolii.Dar uite asa am mai invatat ceva ,de fapt mi le-a pus pe email toate astea , eu doar le-am aplicat .Deci acum va zic si eu voua ;nu disperati ca nu scapati, doar sa luati initiativa ;gata !!! si cautai si voi un terapeut sa va ajute.,daca nu gasiti scrieti-mi pe messenger sau pe email.

  10. GM Mihaela
    January 31, 2015 at 01:36

    Interesant ….

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

