Home > Recomandari pentru cititori > O noua rubrica – recomandari

O noua rubrica – recomandari

Am o multime de articole citite pe internet si o alta multime de carti diverse care ar fi utile celor care se lupta cu depresia si anxietatea. Unele sunt despre depresie si anxietate, altele sunt doar rcomandari de lecturi bune pe care le voi face periodic pe acest blog.

Pentru astazi va recomand o carte care, desi are peste o suta de pagini, se citeste in maxim 15 minute (da, nu e o gluma). Chiar daca este super-sintetizata, e una dintre cele mai bune carti citite in ultima perioada.

Asadar, recomandarea zilei: Paul Arden – “Gandeste fix pe dos”. O carte care sunt ferm convins ca vă va fi ciuda ca n-ati scris-o chiar voi.

In alta ordine de idei, recomand cu incredere o alta carte, la fel de scurta: “Cine mi-a furat cascavalul” de Ken Blanchard si Spencer Johnson. Este despre schimbare si adaptarea la schimbarile care se intampla in jurul nostru.

Nu stiu despre prima carte, insa a doua se gaseste free pe internet si are aproximativ 40 de pagini.

Ambele merita citite.

  1. flo
    January 10, 2012 at 19:39

    abia asteptam sa postezi…🙂

    • January 10, 2012 at 19:43

      Buna flo,

      Se pare ca exista cateva persoane care sunt fidele acestui blog, lucru care ma bucura foarte tare. M-as bucura si mai mult daca as avea feed-back-uri ale acestor posturi. Daca le considerati utile, ce teme ar trebui sa mai abordez. Chestiuni de genul asta, nu intru in detalii…

  2. flo
    January 11, 2012 at 07:44

    Imi place blogul asa cum este, postarile sunt interesante si utile.Recomandarea mea ar fi sa postezi mai des daca este posibil.Cand am o zi proasta intru de multe ori pe Google si incerc sa caut persoane care au reusit sa controleze starile astea si sunt pe calea cea buna.Asa am gasit si blogul tau.Daca tu te simti mai bine si scri aici despre asta pe mine ma ajuta sa fiu optimista.Prefer abordarea de genul “am avut o zi nu tocmai buna” in loc de “am avut o zi groaznica”, conteaza nu numai ce spui ci si cum o spui.

    • January 11, 2012 at 14:10

      Multumesc, Flo, voi tine cont de sugestiile tale. O zi buna iti doresc🙂

  3. Venus
    April 27, 2012 at 14:01

    Salut,

    În general, imi place sa stiu cu cine comunic, dar, dat fiind natura problemei noastre, imi dau seama ca e mai simplu pentru noi sa vb sub pseudonim. Eu te-am botezat Release🙂 si o sa ma adresez cu R. Sper ca e ok, ca altfel am impresia ca vb. cu peretii.

    As avea o propunere. Tu recomanzi diferite carti, iar astfel de carti, in mare parte, sunt maculatura şi costă destul de mult (am si eu acasa vreo 15). Prin urmare, ma gandeam sa imprumutam intre noi astfel de carti, in functie, desigur, de orasele in care locuim. Gandeste te, te rog, la propunerea mea. In rest, sa auzim numai de bine.

    No more fear!!!!!

  4. mada
    October 28, 2012 at 08:34

    doamne…cu ce sa incep…tocmai sunt in ttimpul unui atac de panica si am dat repede google search sa citesc simptomele pt ca acest lucru ma calmeaza de obice…si am dat peste exercitiile tale de respiratie,care simt ca imi sunt folositoare…cand credeam ca incep sa imi revin, am cazut iarasi in plasa malefica a mintii mele si a atacurilor de panica..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

