Home > jurnal de anxios, Sa ne simtim bine > Vorbe cu talc – merita sa meditam asupra lor

Vorbe cu talc – merita sa meditam asupra lor

Cele mai importante lucruri din viata nu sunt lucrurile.

Recunoasterea greselilor nu este niciodata o greseala.

“Trebuie să goleşti ceaşca dacă vrei să o umpli”, spune maestrul ceaiului.

Fericirea nu inseamna sa ai tot ce-ti doresti, ci sa doresti tot ce ai.

  1. Carmen
    January 3, 2012 at 12:58

    “Ma bucur de viata , ma bucur de orice lucru marunt care-mi iese-n cale, sunt recunoscatoare ca traiesc. Experimentez, descopar, invat, zambesc!Viata merita traita!!!!”…..acesta era motto.ul meu in urma cu aproape 3 ani pana am cunoascut un om “ciudat,dificil care nu stie ce vrea de la viata” si care m.a transformat incetul cu incetul intr.o persoana fara orgoliu,fara personalitate si capabila sa indure orice numai pt al avea langa mine,desi nu a fost niciodata al meu!Povestea mea e destul de lunga si plina de “hopuri” pe care le.am trecut , dar asta datorita prietenei mele care m.a ajutat enorm de mult si bineinteles si peste “hopul”pe care il trec acum tot ea este langa mine si imi da putere sa merg mai departe si sa.mi spun din nou ca VIATA MERITA TRAITA!!!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

