Home > jurnal de anxios > Cum arata torpedoul unui anxios?

Cum arata torpedoul unui anxios?

O mica gluma, adevarata, inainte de a va povesti peripetiile mele la psiholog.

Am facut la un moment dat un mic inventar a medicamentelor pe care bolile mele inchipuite le adunasera. Dupa cum va povesteam anterior, nu era loc in care sa nu am la indemana medicamente vitale in cazul unui “atac de cord”. Asadar, pentru problemele la inima, stiute de mine, insa infirmate de toti medicii la care am fost in torpedoul masinii mele se aflau acum cateva luni urmatoarele medicamente:

– doua cutii cu aspacardin (a doua a fost luata pentru ca prima era pe terminate, si nu voiam sa raman “in pana”), o cutie cu aspirina (impiedica cuagularea sangelui si ajute in cazul unui atac de cord. De fapt se spune ca o aspirina pe zi reduce riscul de atac de cord cu un procent semnificativ – nu mi-l aduc aminte), o cutie cu nitroglicerina (citisem pe net ca in cazul unui atac de cord se administreaza nitroglicerina sublingual – deci e bine de avut la indemana), o cutie cu Vitamax (pentru un corp epuizat de luptele pentru supravietuire, vitaminele sunt intotdeauna binevenite), o cutie cu fiole de calciu (farmacista din coltul blocului mi-a spus un secret: doua fiole de calciu buvabil sunt echivalentul unui calciu intravenos, deci ajuta in caz de durere in piept avand drept cauza lipsa de calciu), o cutie cu calmante pe baza de valeriana (din alea puternice cu 300 mg valeriana pe capsula, deci ceva care valoareaza mai mult decat un simplu ceai), o cutie cu extract de sunatoare (cand mi-am luat valeriana, aceeasi farmacista mi-a spus ca unuii spun ca sunatoarea ajuta mai bine, deci daca ajuta e bine de tinut aproape), pastile pentru hipertensiune (v-am explicat ca atunci cand sunt agitat tensiunea creste, deci medicul mi-a spus ca, preventiv pot lua niste vasodilatatoare), o cutie pentru colesterol (n-am apucat sa va povestesc ca in analize reiesea ca am colesterolul cu cateva puncte peste limita iar la “problemele mele cardiace” numai colesterol nu-mi trebuie), cateva pliculete de magneziu efervescent (la fel ca si in cazul calciului, magneziu poate da stari de alea nedorite), inca o folie de aspirina (aproape terminata), o cutie cu lecitina (asta nu era prezenta acolo din motiv de anxietate, ci pentru ca m-am decis sa fac a doua facultate si in sesiune mai iau lecitina – dar daca tot suntem la lecitina trebuie amintit ca lecitina ajuta la scaderea colesterolului).

Dincolo de medicamentele din torpedou pe care le tineam la indemana cand sunt pe drumuri, mai aveam in casa un dulap cu acelasi continut, plus alte cateva titluri pe care nu mi le aduc bine aminte insa era un somnifer si Xanax. De asemenea, mici mostre din fiecare cutie se aflau la imediata apropiere in buzunarul hainei cu care eram imbracat.

Blindat cu toate aceste medicamente, parca sentimentul meu de siguranta crestea atunci cand nu eram in preajma unui spital, asa ca va sfatuiesc sa nu faceti ca mine: consuma bani si luate dupa prescriptia “google” poate dauna grav sanatatii.

 

  1. constantin
    April 21, 2012 at 14:21

    of, cate lucururi avem in comun :))

  2. Scorpia M.
    April 10, 2014 at 15:12

    Deci, oriunde merg am cu mine, in geanta (daca le schimb verific sa am tot), calciu plicuri, magneziu si pliculete si pastile, antinevralgic(are o doza mica de aspirina), ca n-am voie aspirina normala, paracetamol pentru dureri spontane de cap, no-spa (am crampe, de obicei pe strada🙂, omeran, pentru stomac, sedatif pc, sare (pentru hipotensiune, cand am), zahar sau bomboane (pentru cazul cand am hipoglicemie). Asta in mod frecvent, ca daca plec mai departe, imi trebuie neaparat masina, pentru ca iau: tincturile, cremele, uleiurile esentiale, capsulele naturiste….mai vrei ???!!!! :-))))))))

  3. tanta
    October 14, 2014 at 18:35

    Bine v-am regasit, eu ma simt bine , am luat cca 3 luni xanax la incepuyt o tableta acum 1/2 tableta doar seara , starile de panica au trecut si alte ganduri deasemenea, scrieti cum va mai simtiti, va urmaresc cu placere blogul si sper ca cei care scriu aici inclusiv initiatorul sa se simta bine .

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

